Saturday 8 February 2014

kau yang terindah

kau cintaku yang satu,, kau permata hati ku,,, takkan mudah aku beralih hati,, takkan mudah aku lupakan mu utk pergi dari mu,,,, dengar lah wahai kasih,,, dengarkan luahan hati ku,,, kau tak pernah nampak buruk dimata ku,, kau selalu indah dimata ku,,, bermacam perkara kita kongsi bersama,,,  bermacam rasa kite rasai bersama,,, bermacam perkara kita alami bersama,,,, takkan mudah aku lupakan semua tu sayang,,,, percaya lah,, walau macam2 perkara yang jadi antara kita,, walau pelbagai dugaan yg harus kita tempuh,,, hati saye masih kuat mencintai awk sayang,,,,

sayang,,, jari jemari ny sentiasa genggam tangan awak, walau ape jua keadaan,,, lihatlah mata ku, pegang dada ni,,, rasakan sendiri,,, betapa aku bahagia bersama mu sayang,,, jangan lagi kau ragu,, jangan termakan dengan suma kata2 'org yang cemburukan hubungan kita' ni,,, sejauh mana pun saye pergi,,, sejauh mana pun jarak kita, sejauh mana masa mninggalkn kita, hati awak tetap saye bawa,,

sayang bukan hanya pada kata,
bukan hanya pada perbuatan,
bukan kerana ikatan,
tapi,
ia kerana takdir,,
takdir yang menentukan bahawa,
hati awak adanya nama saye,
hati saya adanya nama awak,
takdir yang telah menentukan satu pertemuan kau dan juga aku,
segalanya sudahpun tertulis dengan nyata,,
akan ku pastikan,, kau akn jadi milikku,,
kau yang terakhir buat ku,,
assalamualaikum cinta,,
:)

No comments:

Post a Comment