Friday 28 February 2014

#THROWBACK #20 Sept 2013 #In Memory

Harini, 20 Sept 2013, dah cukup 3 hari saya kenal dengan awak Fadz Farrel or nama sebenar awak N.F.W. Hekhek. Comel kan ? Tengok tuan punya badan lah kan. Hihi. Selesa gila berkawan dengan awak even baru kenal. Selama saya kenal awak ni, awak suka sangat bercakap, sama lettew dengan perangai saya. Selagi boleh bercakap, selagi mampu, selagi larat, selagi tu lah mulut tu tak henti-henti bercakap. Hihihi. Kebetulan tyme tu saya ade probs dengan Shah, tyme ni laa awak saluu ada dengan saya. Saya sedih, awak buat saya senyum. Saya senyum, awak buat saya tambah senyum. Saya nanges pun awak boleh buat saya senyum. Acano tuh ? Hebat kan awak ? Sape tak melting ? Hehehe. So, sekarang ni masalahnya, saya yang mudah untuk senyum atau awak pandai buat lawak sampai saya saya yang tengah sedih ni pun boley senyum ? Lol. *thinking* Hihi. Haishh, janganlah buat saya melting dengan awak ohh. Setakat ni, kami still kawan macam biasa sebab saya sedar status saya. But thank you so much Fadz, sebab awak saluu ada dengan saya everytime tak kira happy or sedih. Thanks :')

*ni 1st memo saya tentang awak*


No comments:

Post a Comment