Wednesday 5 February 2014

luahan ku

ya ALLAH,,, dugaan demi dugaan yang datang,,, satu per satu masalah yang timbul,,, dapatkah hati dia bertahan menempuh semua ini??? segala yang jadi??? maafkan aku sayang,,, semua itu tak pernah aku pinta,,, semua yang jadi tak pernah aku fikirkan,,, semua yang jadi tanpa kawalan ku, tanpa aku sedar,,, kenapa keadaan begitu tegang??? yeee,,, penad sudah air mata ny memerah air,,, penad sudah hati ini menangis,,, penad sudah otak berfikir untuk mencari jalan penyelesaian,,, aku tak nafikan ,,, aku dengan si gadis comel ny tetap bahagia saat ini walau masalah yang kami hadapi,,, aku dan dia berusaha untuk bersabar,,, tapi,,, aku pilu saat air mata dia mengalir fikirkan aku,,, aku sebak saat dia bantu aku untuk lawan semua dugaan ny,,, Ya ALLAH, terlalu berharga hadiah yang kau berikan kepada ku,,, terlalu istimewa pemberian Kau,,, terlalu indah ciptaan Mu Ya ALLAH,,, sebenarnya aku malu dengan PENCIPTA KU, ALLAH, terasa rendah diri,,, walau buruknya diri aku, Dia tetap adil terhadap umatNYA... tapi,, malam ni, aku benar2 buat dia terluka,,, tp logik ke kalau aku kata aku tak sedar dengan semua kata2 aku,,, aku sendiri terkejut saat aku sedar, aku dirumah kawan aku, dan di maklumkan aku di tepi jalan sunyi sedang menangis tp itu cuma jasad, bukan aku,,, kawan aku bersama seorang ustaz yang datang bawa aku pulang,,, tp kenape aku tak sedar sume 2??? bila aku baca balik semua conversation aku dengan si gadis comel,,, ya ALLAH ,, sungguh aku terkejut bila aku terlalu berkasar dengan si dia.... kejam nye aku??? aku ke yang balas semua conversation tu??? cara tulisan sebijik cara aku,,, tp kenape aku tak ingat ape2 pasal 2??? huuhhhh!!! bila aku bace, aku sendri terkedu,,, sampai si gadis comel tu cakap,,, "saya takkan lupa awak layan saya macam ni"... subhanallah,,, kejam nye aku,,, maafkan aku sayang,,, aku tak tahu nak explain mcm mne kat dye,,, percaye ke dye kt aku ny??? betul kata si gadis comel, aku tak kuat,,, aku tak mampu lawan semua ni...ya ALLAH,,, temukan aku jalan penyelesaiaan,,, semua yang berlaku sangat menyakiti hati si gadis comel,,, aku tak sanggup sakiti dia,,, aku tak mahu perkara ini yang die ingat hingga akhir hayat dye,,, aku tanak,,, :(  malam ni aku betul2 serabut,,, aku betul2 buntu,, macam mane aku nk explain kt dye,, cm ne aku nak cri kepercayaan dye,,, mcm mne aku nk mintak maaf kt die???? aku tak larat untuk menangis dengan semua yang jadi,, dari awak aku tulis,, sampai hujung kata,,, air mata aku tak berhenti menitis,,, walau aku terlalu lemah saat ini,,, tp aku ingin luahkan semua ini,,, aku tak mampu pendam,, aku tak mahu rebah sekarang,, aku kene kuat lawan semua ny,, klu aku lemah, aku akn terus sakiti hati si gadis comel,,,, sayang,,, maafkan saya,,, biar benda tu benci awak,, tapi hati saya menyayangi dan mencintai awak sepenuh hati,,, takkan ada yang dapat ubah hati saya,,,, iloveyou pelangi,,,,


~~~MY HEART IS THE BIGGEST GIFT THAT I WILL GIVE TO ANYONE~~~

No comments:

Post a Comment